Skip to main content

Możesz mieć rację, a możesz mieć relacje - trudne sytuacje z klientem, jak je przewidzieć i rozwiązać?

Kompleksowe spojrzenie  jak przewidywać i rozwiązywać trudne sytuacje z klientami, bazując na psychologii relacji, komunikacji i praktykach zarządzania klientem.

Czego się dowiesz?

➡️ Rozpoznasz sygnały ostrzegawcze.

  • Jak rozpoznawać sygnały ostrzegawcze i przewidywać trudne sytuacje w relacji z klientem?
  • Dlaczego „mieć rację” to czasem za mało – i jak mądrze wybierać relacje?

➡️ Nauczysz się rozmawiać z trudnymi klientami.

  • Jak reagować na trudnych klientów, by nie eskalować konfliktu?
  • Jakie techniki komunikacyjne pomagają odzyskać zaufanie i spokój?

➡️ Dowiesz się, jak budować relacje z klientami.

  • Jak nie być zaskoczoną reakcją klienta, mimo dobrych intencji?
  • Jak budować relacje nawet w obliczu konfliktu?
 

Chcę obejrzeć webinar

Prowadzące

Hanna Adamska

Trener biznesu, psycholog, psychoonkolog. Od 10 lat realizuje projekty biznesowe i szkoleniowe. 

W swojej pracy skupia się na efektach. Bardzo ważne jest dla niej, aby uczestnicy otrzymali konkretne narzędzia i metody do wykorzystania w swojej pracy. Prowadzi również indywidualne sesje coachingowe. Specjalizuje się w tematach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta (opartą na budowaniu wzajemnie korzystnych relacji), zarządzaniem i kreatywnością.

W szkoleniach wykorzystuje metodologię uczenia dorosłych, techniki kreatywne i podążanie za uczestnikami. Najbardziej ceni sobie możliwość wymiany doświadczeń, wiedzy i indywidualizm uczestników.

Ewa Piotrowska

Założycielka i osoba odpowiedzialna za koncepcje Przedsiębiorcze i Odważne. Od 15 lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i marketingu w różnych spółkach. Jest praktykiem z zakresu sprzedaży, skutecznej komunikacji z klientem i budowania społeczności biznesowej.
Od 20 lat aktywnie sprzedaje, a także buduje zespoły sprzedażowe. Tworzy strategię sprzedażowe i wdraża nowe produkty na rynek. Motywuję, inspiruję i uczę aktywnego działania, wszystkich, którzy chcą więcej sprzedawać i osiągać lepsze efekty biznesowe. Sprzedaż to jej praca i pasja. Jest aktywnym dyrektorem sprzedaży z konwersją 53% pozyskanych klientów. Prowadzi stronę Przedsiębiorcza Ewa, na której prowadzi konsultację z budowy marki osobistej. Organizowała wiele eventów biznesowych dla firm, z którymi pracowałam. Pasjonatka relacji i łączenia kontaktów międzyludzkich. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, o kierunku Zarządzanie Sprzedażą, a także Kluczowe Kompetencje Menagera. Obecnie pracuje w rodzinnej firmie outsourcingowej – biuro rachunkowe JWW, jako dyrektorka sprzedaży i specjalizuję się w usprawnieniu działu księgowości, kadr i podatków.