Skip to main content

„Sandler w szpilkach - kobieca siła w sprzedaży"

Co?

Sandler Foundations dla Kobiet

Kiedy?

 11-12 września
Zapytaj o dofinansowanie

O której?

09:00 - 17:00

Gdzie?

Wrocław

Wypłyń na głębsze wody w sprzedaży z Sandler Selling System® – jedną z najskuteczniejszych metodyk sprzedażowych na świecie!

Większość sprzedawców działa według bardzo podobnego modelu prowadzenia działań handlowych. Stosują utarte praktyki sprzedażowe, popadają w rutynę, a potencjalni klienci, przewidując typowe taktyki działania, skutecznie obchodzą wysiłki sprzedawców. W Sandlerze wierzymy, że

SUKCES w sprzedaży nie jest dziełem przypadku.
 

Jest wynikiem połączenia okazji sprzedażowej i dobrego przygotowania. Bez względu na to, czy zaczynasz swoją przygodę ze sprzedażą, czy „zjadłaś na niej zęby”, to szkolenie zmieni Twoją perspektywę sprzedaży.

Znasz te problemy?

➡️ Prospekt ciągle przekłada spotkanie? Masz wrażenie, że szuka wymówek?

 

➡️ To było bardzo dobre spotkanie, tylko z jakiegoś powodu nie dochodzi do sprzedaży?

 

➡️ Wysyłasz oferty, a jednak klienci przestają się odzywać?

 

➡️ Rozumiesz oczekiwania klienta, ale nie jesteś w stanie precyzyjnie zidentyfikować bólu, którego rozwiązanie skłoniłoby go do zakupu?

➡️ Tracisz czasem kontrolę nad spotkaniem? Czujesz niezręczną presję ze strony klienta?


Jeśli borykasz się z tymi problemami, to nasze szkolenie na pewno odpowie na Twoje wyzwania!

 

 

Zapytaj o szkolenie i certyfikat Sandler Selling System®

To szkolenie jest dla Kobiet, które:

📶 zamiast wciskać, chcą przyciągać klientów i budować trwałe relacje,

📶 wiedzą, że mogą więcej, ale czasem wątpią, czy „wypada”,

📶 mają dość udawania kogoś innego tylko po to, żeby coś sprzedać,

📶 chcą prowadzić rozmowy sprzedażowe z klasą, spokojem i… sukcesem.

Co osiągniesz?

📶 Nauczysz się reagować na każdą sytuację sprzedażową. Zyskasz wiedzę, jakie gry stosują klienci. Odpowiesz na „proszę wysłać ofertę mailem” czy „zastanowię się i odezwę się do Państwa” oraz inne obiekcje klientów.

📶 Dowiesz się, jak rozpoznawać problemy i bóle klienta, dzięki którym trafniej przygotujesz ofertę.

📶 Poznasz techniki zadawania pytań, prowadzące do szybszego i skuteczniejszego diagnozowania gotowości do współpracy i kwalifikowania szans sprzedażowych.

📶 Nauczysz się, jak budować partnerskie relacje i w przyszłości skracać procesy sprzedaży.

📶 Zrozumiesz proces decyzyjny klienta i nabędziesz umiejętność zarządzania nim.

📶 Zaczniesz pracować z klientami, którzy będą chcieli od Ciebie kupić.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

➡️ Poznasz metodę sprzedaży, którą posługują się najlepsi ludzie sprzedaży.

➡️ Zaczniesz kontrolować procesy sprzedaży od rozpoczęcia, przez obiekcje, do zamknięcia.

➡️ Poznasz, przećwiczysz niestandardowe i działające techniki sprzedaży.

➡️ Zaczniesz pracować mądrzej, nie ciężej i szybciej zamykać procesy sprzedaży!

➡️ Wyróżnisz się w organizacji i na tle konkurencji.

Program

Dzień I

Sprzedaż to nie casting – czyli jak przestać zabiegać o akceptację klienta
  • Syndrom „grzecznej dziewczynki” – jak go rozpoznać i przełamać
  • Budowanie relacji partnerskich w metodyce Sandlera
  • Dlaczego „nie” to też świetna odpowiedź (i jak ją wykorzystać)
  • Czy sprzedaż ma płeć? - potencjał kobiet w sprzedaży
Kontroluj, ale nie bądź „bossy” – sztuka zadawania właściwych pytań
  • Model Sandlera: Ustalenie reguł gry, czyli jak nie dać się „przesłuchiwać”
  • Pytania, które pokazują klasę i budują autorytet
  • Sprzedaż nie jest dziełem przypadku - planuj i panuj nad procesem

 

Nie jesteś darmowym konsultantem – czyli mówienie o pieniądzach bez rumieńców

  • Jak wchodzić w rozmowy o budżecie bez drżenia głosu i poczucia bycia „niegrzeczną”?
  • Najpierw wartość, potem cena
  • Storyselling, który działa: „Nie sprzedawaj produktu – sprzedaj historię, w której klient chce wystąpić”

Dzień II

Kobieca intuicja + metodyka Sandlera = sprzedażowa supermoc
  • Struktura rozmowy wg Sandlera (Ból - Budżet - Decyzja - 3 szybkie kroki kwalifikacji klienta)
  • Jak wykorzystać empatię i emocjonalną inteligencję bez wpadania w „terapię klienta”
  • Jak wyłapać prawdziwy ból klienta i przestać tylko „pomagać”
Obiekcje są sexy – czyli jak pokochać trudne pytania
  • „Muszę się zastanowić…” – czyli jak z wdziękiem nie dać się zbyć
  • Praca z obiekcjami po Sandlerowemu – bez presji, ale z efektem

 

Wewnętrzna siła, zewnętrzny spokój – czyli mindset sprzedawczyni 2.0
  • Jak nie wypalić się emocjonalnie w sprzedaży
  • Praca z porażką, niepewnością i… wymagającymi klientami
  • Asertywność w stylu „miło, ale stanowczo”

 

Poznaj prowadzącą

Hanna Adamska

Trener biznesu, psycholog, psychoonkolog. Od 10 lat realizuje projekty biznesowe i szkoleniowe. 

W swojej pracy skupia się na efektach. Bardzo ważne jest dla niej, aby uczestnicy otrzymali konkretne narzędzia i metody do wykorzystania w swojej pracy. Prowadzi również indywidualne sesje coachingowe. Specjalizuje się w tematach związanych ze sprzedażą i obsługą klienta (opartą na budowaniu wzajemnie korzystnych relacji), zarządzaniem i kreatywnością.

W szkoleniach wykorzystuje metodologię uczenia dorosłych, techniki kreatywne i podążanie za uczestnikami. Najbardziej ceni sobie możliwość wymiany doświadczeń, wiedzy i indywidualizm uczestników.

Bądź liderem, którego inni chcą naśladować!