Od niemal 13 lat działamy w branży nieruchomości i widzieliśmy już wielu, którzy bez mapy wyruszali w góry, wierząc, że jakoś to będzie. Dziś zwykle nadal są tam, gdzie byli, czyli w schronisku w dolinie. Ale spotkaliśmy też i takich, którzy od początku starannie przygotowywali plan i kreślili mapę. Dokładnie wiedzieli, którędy iść i jaki mieć plan B na wypadek nagłej zmiany pogody. Dziś są już na szczycie i cieszą się pięknymi widokami na przyszłość.
Obejrzyj nagranie webinaru, podczas którego rozmawialiśmy o najmniej se*sownej części pracy pośrednika, czyli planowaniu sprzedaży.
Czego się dowiesz?
➡️ Jak zacząć działać jeszcze skuteczniej i utrzymać nawyk wygrywania.
➡️ Jak ułożyć trwałą strategię codziennych aktywności, prowadzących do coraz większej liczby transakcji.
➡️ Jak omijać i radzić sobie z trudnościami na drodze do postawionych celów na bieżący rok.
Humanista w biznesie. Człowiek od sprzedaży, negocjacji, komunikacji i budowania relacji. A przy tym konsultant i trener, który zwęża ludziom lejki, łamie schematy oraz zmienia nawyki.
Dawniej wykładowca akademicki na Uniwersytecie Warszawskim, co przypłacił stopniem doktora habilitowanego. Od ponad 10 lat działa w branży nieruchomości, pracując przez wiele lat jako doradca ds. nieruchomości oraz menedżer i trener sprzedaży w biurze nieruchomości. Obecnie Prezes i członek Zarządu Sandler Training Polska.
Wyznaje zasadę: jeżeli coś robić, to tylko na 200%. Wierzy, że zaangażowanie i pozytywna energia są kluczem do sukcesu w biznesie. Lubi holistyczne, szerokie podejście do wyzwań. Wywodzi się z branży nieruchomości, gdzie zaczynał jako handlowiec i zakochał się z wzajemnością w sprzedaży. Obecnie wyraża siebie jako konsultant, diagnozując bolączki i problemy organizacji, prowadząc szkolenia, indywidualne sesje coachingowe, mentoringowe oraz tworząc programy wsparcia sprzedaży. Codzienne zgłębianie tajemnic natury ludzkiej to dla niego nie pracą, a czystą pasją. Największą przyjemność sprawi my tworzenie prawdziwej i trwałej zmiany – pozyskiwanie i wzmacnianie relacji z klientami, wdrażanie i usprawnianie procesów, tworzenie strategii negocjacyjnych oraz poprawa wyników sprzedażowych.
©2025 Sandler Training Polska